tirsdag 21. august 2012

1,5kg ned og 2cm bort!

Da har 1 uke gått siden jeg begynte denne bloggen.
På den uken har jeg gått ned 1,5kg og 2cm rundt midjen!

Det syns jeg var en flott intro på dette innlegget.
Jeg har ikke skrevet om gårsdagens trening enda pga at jeg ikke husker alle øvelsene, antall kg jeg løftet osv. Jeg må virkelig skjerpe meg og kjøpe meg treningsbok!

Men vi trente iallefall bryst og biceps.
Det var mange på Kaliber i går så var littegranne skummelt i starten, haha.. men gikk fort over.
Traff tilogmed noen i garderoben :D

Men ja, bryst og biceps.
I forrige uke på denne tiden (tirsdags morgen) var jeg helt DØD i armer og bryst.
Klarte såvidt å vaske håret mitt..
 I dag er det absolutt ikke sånn. Jeg gjorde så og si det samme som vi gjorde i forrige uke, bare på litt andre maskiner osv.. men jeg er absolutt ikke like støl. Litt, det er jeg.. men ikke masse! Og det er helt greit!

Nå sitter jeg og spiser tunfisklunsjen min.
Skal straks ordne meg og dra ned til byen for så å være med Andreas på jobb :D
Ja, jeg vet. Vi er søte!

Håper dere får en fin dag!

2 kommentarer: