mandag 13. august 2012

Dagens Trening

Jeg har, som jeg skrev i forrige innlegg, meldt meg inn på Kaliber Gym i dag.
Jeg og Andreas tok oss en styrkeøkt på 1 time bestående av biceps og bryst. Kondisjonstreningen ble gåtur hjem i noe raskt tempo. 

Det er jo omtrent ett år siden jeg har fulgt noe treningsprogram så dere får unnskylde meg om jeg mangler noe info. Skal iallefall prøve å få med meg det meste.

Jeg har ikke fått ordnet meg veiledningstime enda, men skal ordne det snart.
Så foreløbig trener jeg det Andreas trener. 

Han gjør det slik at han varmer opp for hver øvelse og så tar han minimum 6 reps x 2 sets. 

Øvelser vi gjorde i dag:
Negativ benk
Oppvarm. = 20kg (stang) x 10
Max 1.set = 30kg x failure
Max 2. set = 50kg x 6

Skråbenk
Oppvarm. = 30kg (stang) x 12
Max 1.set = 35kg x 7
Max 2.set = 40kg x ca 4-5.

(Husker ikke helt hvor mange reps siden jeg hadde ikke med meg noe å notere i..)

Flyes
Oppvarm. = 3kg pr arm x 10
Max 1.set = 5kg pr arm x failure
Max 2.set = 10kg pr arm x ca 6-7

Dips
Oppvarm. = 15kg x 12
Max 1.set = 30kg x failure
Max 2.set = 35kg x ca 7-8

Bicepscurl med stang
Oppvarm. = 10kg (stang) x 12
Max 1.set = 15kg x failure
Max 2.set = 20kg x 6

Bicepscurl med hantler
Oppvarm. = 3kg x failure
Max 1.set = 5kg x ca 6-8
Max 2.set x 5kg x 4

Så det var det vi gjorde i dag.
Kondisjonstreningen gikk da ut på å gå fra Vestre Rosten og hjem. Det tok oss ca 25min.
Vi får se om vi klarer å slå den senere ;)

I morgen blir det treningsfri.
Grunnen er fordi at det kræsjer med treningsplanene på fredag og søndag. Så vi måtte justere den litt.. Sånt skjer!

Nå er jeg egentlig støggtrøtt, men vi skal se noen episoder Fringe før vi legger oss.
Skal bli godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar