tirsdag 28. august 2012

Ned i vekt, igjen!

Da er det en stund siden jeg har oppdatert noe på denne bloggen..
Ja, for jeg har ikke vært særlig flink med å trene..
.. men vet dere hva?

Jeg har gått ned tilsammen 2,8kg og 3cm rundt midjen!

Og jeg går fortsatt ned.
Jeg er svært opptatt av hva jeg putter i munnen, både i helgen og i ukedagene.
På fredag tok vi bittelitt av med biff, potetbåter og peppersaus..og hvitløksbaggiser.. men på lørdag lagde vi oss pizza med grov bunn og relativt sunt fyll.
Selvfølgelig, det er jo helgemat og man skal jo kose seg litt ekstra.. 

I går hadde vi taco til middag..
.. og for mange er dette kanskje litt rart, men for meg er det SVÆRT uvant..
For jeg spiste nemlig kun ÈN wrap.

For 3 år siden kunne jeg spise tre wraps *svosj nerri magan*..
og før jeg begynte å trene og spise sunt så spiste jeg to..
.. men i går klarte jeg bare èn. 

Det er faktisk veldig stort for meg, det :)

I dag trente vi skuldre og triceps..
.. men jeg må bare beklage.. Haha!
Jeg har ikke skrevet ned treningen.. O:)

Jeg tenker Hva er da vitsen med en treningsblogg hvis jeg ikke klarer å følge den opp?
Men det er bare så moro og dele hvor mye jeg klarer å gå ned. I tillegg så kan jeg legge ut oppskrifter, bilder av trening osv.. 
Tror bare dere må være litt tålmodige med meg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar