mandag 17. september 2012

Absence!

Hallo!
Jeg har ikke vært her inne på en stund og grunnen til det er at jeg faktisk ikke har trent på kjempelenge.. og grunnen til det igjen er rett og slett sykdom. 

Var hos legen i dag for å få meg antibiotika og hos han fikk jeg også streng beskjed om å ikke trene mens jeg går på kuren. 
Selvfølgelig, turer og slikt skulle gå greit. Og det må jeg jo få til.. men ikke noe heftig styrketrening eller hard kondisjon, desverre.

Når det kommer til vekt og mål så har jeg desverre ikke noe nytt der heller.
Vekta vår trenger nye batterier (jeg kjøpte et sånt flatt ett, men det var visstnok feil størrelse)..
så det må jeg få kjøpt en dag.. 
I tillegg så har jeg ikke orket å måle meg heller. Jeg pleier å ha en rutine på det at jeg veier meg først for så og måle meg. 
På den måten så ser jeg begge resultatene på en gang, noe jeg syns er best. 
Om jeg da har lagt på meg, men har gått ned 1cm så er det fortsatt bra.. Og om jeg har gått ned i vekt, men lagt på meg 1cm så er det også greit.. Det handler om at jeg kan se resultatene sammen og sammenligne dem med tidligere mål :)

Nå har jeg halsbetennelse.. Woppii..

Høsten er fin!

1 kommentar: